Lånade den här från Facebook





De flesta människorna hade svarat med namn på olika döda kända personer.
Många hade tex svarat Jesus.
Men ett fåtal hade svarat samma som genast flög in i mitt huvud när jag såg det här.
Mina föräldrar.

Det skulle vara värt så otroligt mycket att få prata med dom i verkliga livet igen.
Pratar ju med dom hela tiden ändå.
Men eftersom de båda två gått bort är det lite tunnsått med svar.
Pappa gick bort 2008 och Mamma gick bort 2014.

Så dagens fråga till er läsare är:
Oavsett om de är levande eller döda.
Vem skulle du välja att sitta på den där bänken och prata med i en timme?
 

Kommentarer

  1. Skulle nog vara min pappa som gick bort 2012.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Jag skulle välja min mormor som gick bort för 30 år sen.

    SvaraRadera
  3. Sitta?
    Prata??
    Det finns väl för fanken andra aktiviteter.
    Men vad skulle hennes make säga?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning