Uppe tidigt

Uppe tidigt i morse, det var kolsvart ute.
Hade ställt väckarklockan så jag skulle hinna stiga upp och morna till mig innan dagens gäst kom.
Jag ska ju passa lilla Storm några timmar idag.
Hon kom, som vanligt busig och glad, med parabolerna till öron rakt upp.
Lekte med sin boll en stund och med mina trasmattor i köket, de älskar hon.
Sen, mitt i leken somnade hon mitt på köksgolvet.
Och där ligger hon fortfarande och sover.

Så jag tar mig en kopp kaffe i lugn och ro och kikar runt lite på bloggen.
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

  1. Så söt hon är lilla Storm.
    Ha en fortsatt bra torsdag.
    Kram Carin
    P.S. Trist med snön.

    SvaraRadera
  2. Ja visst är hon söt. Och ser så kul ut med jätte öronen som hon inte vuxit i än.
    Kram

    SvaraRadera
  3. vilken lite goding...så söt ...hon kommer förgylla dina torsdagar förstår jag
    trevlig helg till dig ...hade fint

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon är ett riktigt litet busfrö.
      Ha en trevlig helg du också.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning