Konstigt sugen

Av någon konstig anledning har jag de senaste dagarna varit så otroligt sugen på spaghetti.

Det går ju inte för sig på vardagarna då jag kör Lchf.
Men imorgon har jag min fuskdag, 1 gång i veckan äter jag vad jag vill, den här gången blir det spaghetti.
Så idag ska jag gå iväg till affären och köpa pasta.

Det är något slags snöblandat regn här just nu.
Men det struntar jag i när jag är sugen på spaghetti.😂Då kan jag gå i halka och regn bara jag får hem det jag vill ha från affären.

Såg att det är dags för Melodifestivalen att dra igång igen nu på Lördag.
Titta eller inte, på detta utskällda program, är upp till var och en.
Jag tillhör dom som tittar och som faktiskt gillar Mellon.
Så jag tycker det är kul att det drar igång nu.

Men smaken är olika och alla har rätt till sin åsikt.

Jag ska ha en myshelg har jag bestämt.
På med mjukisbyxorna och strosa omkring hemma och göra vad jag får lust med.
Titta på filmer, läsa, lösa korsord, kanske måla lite.
Det var länge sedan jag hade lust med det.

Ja ni fattar grejen, jag ska ha en helg att njuta av.
Önskar er en riktigt fin helg också.
Kram




Kommentarer

  1. Så gott med en pastarätt till middag.
    Såg också att Mello börjar igen. Jag tittar om jag kan men det är inte ett måste så att annat får kliva åt sidan för det.
    Ha en bra fredag nu och en skön och bra helg.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Tack Carin. Önskar dig detsamma, en riktigt skön och bra helg.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning