Det är över nu

Gårdagen var lite konstig.
Blev plötsligt väldigt krasslig och orkeslös.

Kunde inte göra mycket annat än att vila så mycket som möjligt.

Så gårdagen gick i ett väldigt segt tempo.
Fullständigt händelselöst och hela dagen gick i slow motion.
Ansträngde mig inte alls på hela dagen.
Kokade en soppa till middag och fortsatte vila resten av kvällen.

Vet inte om det berodde på allt tråkigt vilande.
Men i morse kände jag mig som vanligt igen.
Hm.......konstigt i alla fall.

Det kanske var någon konstig 24-timmars bacill jag drabbades av.

Men nu verkar det vara över och jag mår bra igen.
Så nu ska jag ta en promenad och få lite frisk luft.
Det blåser rejält här idag så man får klä sig varmt.
Men solen skiner i alla fall från en nästan helt molnfri himmel, härligt.

Njut av dagen nu.
Det ska jag också göra.
Kram


Kommentarer

  1. Skönt att du mår bättre igen. Det går så mycket förkylningar och influensa och kräksjuka m.m. just nu. Så man kan bara hoppas att man klarar sig utan att bli smittad av något.
    Kram S

    SvaraRadera
  2. Ja, Fanny och Alex har fått vattkoppor nu. 17 dagar efter att Viktor fick det.
    Trodde nästan dom skulle klara sig, men inte alls.
    Det är sjukdomarnas tid nu och i februari brukar det ju vara som värst.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det var säkert en liten basilusk som trodde den kunde starta något. Skönt att du är tipp topp idag igen.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du. Tror som du att det var någon bacill som inte fäste mer än ett dygn.
      Skönt att det inte blev något mer av det.
      Kram Carina

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen