Åkte till Ikea.....

.....och köpte hem nya sopsorteringskärl igår.
Blev jättenöjd med dom, köpte två stycken som är stapelbara.

Det brukar vara svårt att komma hem från Ikea utan en massa extra saker, som man inte alls skulle köpa.
Men den här gången lyckades jag hålla mig till en enda liten oplanerad sak.
En ny orkidé som var jättefin.

Jag hade dessutom fint besök här igår, innan jag åkte till Ikea.
Dotterns hundar behövde passning en timme.
Självklart passar jag hundarna om det behövs.
Lilla valpen växer så fort och har just rest på öronen.
Hon är en riktig bus fia lilla vovven.

Så gårdagen flöt på som den skulle.

I dag är det lönedags och jag ska iväg och handla lite.
Det känns jätteskönt att få fylla på förråden igen.

Kanske hittar något roligt och uppiggande till mig själv också.
Man vet aldrig vad man kan hitta.

Ha nu en toppenbra Fredag alla bloggisar.

Låt vare dag bli en favoritdag på sitt sätt.
Kram

Kommentarer

  1. Duktigt att inte komma hem med en hel påse från Ikea. Så fort det går med lillvovven. Ha en fin fredag nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Ja sanningen att säga så ansträngde jag mig för att inte titta på allt.
    Tog bara det jag skulle ha och så tog jag en blomma på vägen ut.
    Visst växer hon fort, lilla valpen. Men skönt att jag inte har henne så ofta.
    För hon är ett riktigt busfrö. Jag ska passa henne en f.m i veckan bara.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning