Har tagit en fikarast.

 Mitt i all röra här tar jag mig en paus och bloggar lite. Jag släpar möbler runt till olika rum. Flyttar tavlor och lampor vart eftersom. Samtidigt väntar jag på månadens matleverans från Ica. 

Skulle behöva gå till förrådet med en del saker. Tyvärr går det inte att ta sig dit i all snö. Får väl hoppas att de kommer och skottar där snart. Det behöver man inte vara Einstein för att fatta att det behövs. Men fastighetsskötarna här är inte precis några initiativtagare till saker som behöver göras. Blir tröttsamt att hålla på och påpeka saker hela tiden.

Om allt fortsätter flyta på som det gjort hittills är jag nog klar med möblerna imorgon. Då behöver jag bara vänta på vikväggen för att allt ska vara på plats.

Nu är pausen slut. Dags att hugga i igen. Tur att man reder sig själv.

Kvinnor kan minsann. 😀💪  Ha en bra dag. Kram.

Kommentarer

  1. Ja Kvinnor kan! Det är sant.
    Vad snabbt du jobbat. Klar på två dagar är ju jättebra.
    Men bra att du tar en fikapaus lite då och då ändå.
    Kram S

    SvaraRadera
  2. Då sitter du och väntar på vikväggen idag då 😉😀. Bra jobbat, jag hade gubben till hjälp när vi kånka runt på våra möbler.
    Ha en bra dag, här ska tvättas fönster idag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vikväggen kommer på fredag. =)
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen