Nästan nyår

God morgon.
Sista dagen före nyårsafton, och vad gör jag idag?
Jo jag har bokat tvättstugan hela dagen.
Inte så kul, men skönt att få gjort.

Jag hade en mysig em och kväll hos dottern igår.
Även fast jag inte var 100% pigg.
Barnen blev jätteglada för sina julklappar.
Och det var det viktigaste, så det kändes skönt.

Jag fick också julklappar.
En trådlös laddare till telefonen, en fin ljuslykta, en buddha staty och så fick jag ett frukost set.
Det använde jag nu i morse när jag åt mitt frukostägg.

Så det var en lyckad kväll med familjen.

Imorgon är det nyårsafton men idag är det fortfarande Måndag och tvättdag.
Verkligen vardag.
Den sista vardagen på det här året.

Ha en bra dag nu.
Imorgon är det dags att ta farväl av det gamla och välkomna det nya.
Alldeles strax är den här jul och nyårshelgen över.
Så vi får passa på att njuta så mycket som möjligt av allt ståhej runt omkring.

Kram

Kommentarer

  1. Kul att det blev en lyckad dag fast du inte var 100% på topp. Fina julklappar du fick med. Ha en fortsatt dag i tvättstugan.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Tack Carin. Dagen har virvlat iväg som vanligt. Redan kväll och jag har bara städat och tvättat hela dagen.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen