Dags för rean.

Jag har varit på mellandagsrean här idag.
Wow!!! Vilka fynd jag gjorde.
Helt otroligt, men väldigt roligt så klart.

Inte nog med att det var rea överallt dessutom skulle Åhléns stänga sin butik i gallerian.
Så dom hade total utförsäljning med 50% på allt i hela butiken.

Jag lyckades köpa julklappar till hela familjen, 5 personer, för totalt 2 500 kr.
Annars brukar det gå på ca 4000 kr varje jul.
Sååå himla nöjd med rean.


Den här Lego byggsatsen hade kostat 350, nu 175.

Toy story dockan hade kostat 600 kr bara för att den pratar, den fick jag för 300.

Den här Jordgloben till Fanny kostade 350 kr förut.
Nu på rean 175 bara.
Ja så där var det med allt jag köpte.
Så ni förstår nog att jag är nöjd och glad nu.

Vi hann med en god lunch och en kopp kaffe också.
Kom hem efter 5 timmar med bilen full av kassar.
Så nu är det dags för paketinslagning här.

Inte min favoritsysselsättning precis, men det måste ju göras.
Jag får vila mig ikväll när allt är klart.
Det känns att jag inte är 100% frisk än för jag blir så väldigt trött hela tiden.
Har inte fått tillbaka min vanliga energi än.

Hoppas ni har haft en bra dag.
Kanske fyndat på rean som jag.😃
Må så gott.
Kram

Kommentarer

  1. ååå vilka bra rea fynd ..härligt när man får mycket för slantarna
    ha en fortsatt fin jul å mellandagar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev verkligen en bra dag med många bra fynd.
      Ha en bra fortsättning du också. Jag hoppas din förkylning är bättre.
      Kram

      Radera
  2. Så många bra fynd det blev.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag behövde verkligen inte oroa mig för att inte hitta något.
      Känner mig verkligen jättenöjd.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning