Det gick bra

..........att handla idag.
Hade ju planerat att handla Torsdag men det blev alltså en dag tidigare.
Snabba omkast på planeringen men det fungerade bra idag också.


Då kan jag göra annat imorgon.

Förkylningen har övergått i bihåleinflammation.
Så det är värktabletter och nässpray som gäller nu.
Därför jag skrev att det gick bra att handla.
Trots den förbaskade värken.

Ja, bihåleinflammation är smärtsam men smittar inte.
Så nu behöver jag i alla fall inte oroa mig för det.
Ska gå ner på stan imorgon och titta efter en julklapp till min brorsdotters lilla flicka, Saga.

Måste hinna lämna den till henne före julafton, för sedan ses vi inte förrän efter nyår.

Jag handlade hem all mat och lite annat också.
Så nu kan jag koppla av och invänta mellandags rean
då jag ska köpa resten av julklapparna.
Så skönt att inte behöva stressa runt efter sånt nu.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe med något till.
Och sedan ska jag fundera på vad det blir till middag idag.
Jag har inte en aning.
Men det ordnar sig väl ändå så småningom, haha.

Kram

Kommentarer

  1. Stackars dig. Bihåleinflammation som är så jobbigt. Vet vad ont det gör. Hoppas det går över fort.
    Skönt att du orkade handla iaf. Hur länge har det suttit i bihålorna? Oftast brukar det ge med sig på en vecka. Bli bättre iaf. Krya på dig, Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har haft ont sen i helgen. Så jag borde bli bra till den här helgen tycker jag.
      Hoppas det eftersom jag ska bort på middag på Söndag.
      Kram

      Radera
  2. usch för bihåleinflammation ..mina äldsta hade de då å då under sin uppväxt..kortisons nässpray ..men kanske inte så bra för sockret jag vet inte..hoppas de går snabbt över

    SvaraRadera
  3. Nässpray och Alvedon.
    Blivit bättre så det går åt rätt håll. Hoppas jag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Har haft bihåleinflammation en gång i mitt liv och jäklar vad det gjorde ont. Så jag lider med dig nu och hoppas att du snart blir fri från detta.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carin. Det är verkligen inte roligt. Men förhoppningsvis snart över.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning