Tisdagsplaner

Soligt och fint idag, men -11 grader ute.
Man får klä på sig ordentligt när man går ut.
Tur att jag inte plockade bort vinterkläderna när vi hade vårväder och plusgrader så länge.

Idag ska jag ta mig iväg till loppisen och leta efter en kryddhylla igen. Det kommer ju in nya saker hela tiden. Så jag kan ju ha tur den här gången.
Jag ger inte upp sökandet.

Sen ska jag möta upp min bror och hans fru.
Det blir förmodligen lunch någonstans på stan.
Det är alltid trevligt. Både att ses och att äta ute. =)

Vi får väl se om jag dessutom hittade något loppis fynd att ta med hem.

Ha en strålande bra dag.



Kommentarer

  1. Ha en toppendag nu och jag håller tummarna för dig att du hittar din kryddhylla.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen