Glad att vara hemma

Det är så skönt att vara hemma igen.
Låter lite fånigt när jag bara var borta i 2 dagar.
Men jag kopplar av nu och njuter av att vara hemma.


Har varit två roliga dagar med barnbarnen och dottern. Och jag kände inte vad trött jag var förrän jag kom hem och slappnade av. Så brukar det vara.

Jag har fått min nya mobil, Samsung Galaxy S9.
Är så glad för den, men nu håller jag på att lära mig hur den fungerar. Har aldrig haft Samsung förut.
Så det tar ett tag att vänja sig och komma på allt nytt. Nytt för mig alltså.

Jag ska bara ta det lugnt här hemma idag.
Fixa med mobilen, laga något gott till middag och titta ikapp på några av mina serier.
Låter som en perfekt dag för mig idag.

Ha en perfekt dag ni andra också, perfekt för er.

Kommentarer

  1. Visst är det så "borta bra men hemma bäst". Har bara haft samsung och gillar den. Men jag skulle också vilja ha en ny men det får bli när den gamla lägger av. Ha en fin tisdag.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning