Fortsätter njuta



Njuter fortfarande av min lugna sköna långhelg.

Läst, löst korsord, tittat på Netflix och HBO.
Småplockat lite här hemma, inga större ansträngningar
Suttit ute vid husväggen och njutit av vårsolen.
Spenderat tid vid datorn som vanligt.
Bara gjort det som fallit mig in, i min egen takt.

Harmoni, lugn och ro.
Vad mer kan man begära?
En egen privat kock hade ju förståss inte varit helt fel
Ska marinera kött idag till middagen. Tillbehör?
Inte en aning. Grönsaker blir det i alla fall.

Jag hoppas att ni också njuter av tillvaron.
Ha en fortsatt skön helg.






Kommentarer

  1. Låter toppen och avkopplande. Här ska vi gå ut och äta ikväll så jag tänker inte stå vid spisen.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning