Jag fattar ......tror jag

Tror att jag förstår mig på den nya mobilen nu.
Det enda som inte fungerar är att sätta fast skärmskyddet.
Hur jag än gör blir det bubblor under plasten.
Så det får jag ge upp och vänta med tills jag får hjälp.

Jag har äntligen en fungerande kamera igen.
Tagit några provfoton, som blev klara och fina.
Som min lilla Yama som undrar vad jag håller på med

Det var delvis det jag sysslade med igår.
Att testa olika saker på mobilen.

Idag ska det bli lite mer ordning och reda.
Har tänkt tvätta och hör och häpna: STRYKA.
Eftersom jag alltid spar min stryktvätt har jag tänkt ta hand om den på en gång idag.
Då jag säger stryktvätt är det alltså inte bara dukar och gardiner, det är blusar och tunikor m.m.

Så ingen rolig dag direkt.
Morgondagen blir roligare, för då ska jag ut och ränna med min svägerska.

Nu blir det en påtår allra först.
Ha en bra dag nu alla bloggisar.

Kommentarer

  1. Så kul att du är nöjd med din mobil och bilden är toppenbra. Ha en bra dag i tvätt och stryktvätten.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning