Släpade för mycket tror jag

Släpade kassar igår så armarna räckte ner till mina knän. Det känns i ryggen idag.
5 fullproppade kassar blev det plus en stor förpackning kattfoder på 4 kg.


Jag gillar att månadshandla så att jag vet att jag har allt hemma och bara behöver fylla på färskvaror under veckorna sen.
Men det innebär ju också att det kan bli väldigt tungt att släpa hem allt.

Idag skiner solen och det rasar snö från taket för fullt. Bra, bort med den bara. Vill inte ha den kvar.
Jag ska plocka lite här hemma nu på morgonen.
Sen ska jag sjunka in i soffhörnet med min nya bok som jag köpte igår. Längtar efter att få börja läsa den.


Ha en riktigt bra dag nu.




Kommentarer

  1. Låter som en bra idé att ta det lite lugnt efter ett sådant konkande med matkassar och kattfoder.
    Ha en bra dag med den nya boken.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Släpar också hem maten precis som du. Har varken körkort, bil eller annan hjälp. Om jag flyttar någon gång i framtiden ska jag se till att det blir nära en mataffär.

    SvaraRadera
  3. Ja det är nog klokt tänkt. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen