Så skönt

Går omkring i pyjamas fortfarande.
Har en härligt lugn morgon.

Tänker fortsätta i samma stil och inte alls göra många knop idag.

Det är så skönt för både kropp och själ att bara få ta det lugnt ibland.




Soligt och varmt idag. Det är redan +12 i skuggan.
Så om andan faller på kanske jag tar med mig en kopp kaffe och sätter mig ute i solen en stund.
Men vi får se vad jag gör.

Just nu är det pyjamas, dator och en till kopp kaffe som gäller.

Underbar dag! Ha en underbar dag ni också!

Kommentarer

  1. Sitter fortfarande i pyjamasen jag med. Har inga direkta planeringar för dagen ännu.
    Ha en fortsatt fin fredag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. skönt att bara vara fortsätt med det och fortsätt njuta av helgen

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning