Gör inte många knop

Det är en sanning med lite modifikation kan man säga. För jag har tvätt i maskinen just nu. 
Så något gör jag ju, även om det inte känns så.

Det snöar till och från idag igen och är minusgrader.
En fuktig kyla som går genom allt och är riktigt obehaglig. Så har man valmöjlighet, som jag, väljer man nog att stanna inne i värmen.

Jag ska göra lite comfort food till mig själv.
Vad passar bättre en sån här dag än varm soppa och pannkaka. Fast jag ska inte göra pannkaka, jag tänker göra våfflor.
Mums vad gott det ska bli med middagen idag.
Det är inte alltid man har någon större matlust när man bor själv och alltid gör middag för en.
Så det gäller att passa på när man har aptit.

Nu till tvättstugan. Ha en bra dag.



Kommentarer

  1. Fy så trist med snö igen när man längtar så efter våren.
    Ha en fortsatt bra måndag.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning