Rätt låt vann.......

.....tycker jag iallafall.
Too late for love med John Lundvik
För er som inte tittar på melodifestivalen, så är det alltså den låt som vann finalen igår kväll.
Och ska tävla för Sverige i stora tävlingen i maj.
För ovanlighetens skull verkar de flesta vara överens om att det är en bra låt. Men inget mer mello snack i bloggen nu. Inte förrän i maj iallafall.

Jag ska försöka avhålla mig från att tjata om vädret i mina blogg inlägg. Har märkt att jag gör det alldeles för mycket.
Vill ju inte vara någon som ständigt gnäller om vädret i brist på andra samtalsämnen.
Så vad ska jag skriva om då?????
Ingen aning.

Vi får väl se hur det blir längre fram. 
Idag har jag inte tid att sitta vid datorn ändå.
Har gjort mig redo att åka iväg och hälsa på barnbarnen (och de vuxna också)

Kommer hem imorgon e.m.
Ha en skön Söndag nu.



Kommentarer

  1. Tycker också det var helt rätt låt som vann.
    Ha en fin söndag.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning