Gårdagen gick i 180

Jag hann inte kolla in på bloggen igår.
Blev oväntat upptagen. Med att passa yngsta barnbarnet. Och när man har honom här hinner man inte så mycket annat. Allt går i 180 km i timmen kan man säga.


Sedan när han skulle hämtas var det middags dags.
Så då bjöd jag familjen på middag. Och när middagen var överstökad och jag var ensam igen var kl nästan 20.00

Då var jag helt slut. 12-timmars pass brukar ha den effekten. Haha



Men nu får jag ett par lugna dagar och en solo helg.
Som av en märklig slump är alla för en gångs skull upptagna samtidigt.
Dottern och barnbarnen åker till Stockholm över helgen, brorsan får besök från Göteborg och min bästa väninna får besök av sin syster som ska stanna i lite drygt en vecka.

Det är som om allt läggs på plats för mig, så jag kan få ett par lååånga sköööna dagar att bara ta det lugnt. Precis vad jag behöver just nu.

Jag ska inte göra något ansträngande alls.
Bara SLAPPA. Ljuvligt.






Kommentarer

  1. Efter ett sådant pass kan det vara behagligt med ett lååååååååååånt vilopass.
    Ha en bra dag.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning