God morgon på er.
Jag har varit uppe i ett par timmar redan.
Har svårt för att sova riktigt länge, även om jag
skulle vilja så går det bara inte. Kan aldrig somna om

Så jag har redan hunnit med alla morgon rutiner.
Frukost, dusch, disk, bäddning och viktigast av allt
en påtår eller tretår. Kaffe är en viktig början på dagen för mig.

Sen satte jag mig vid datorn och började som vanligt gå igenom alla mina mejl.
Det är helt otroligt hur mycket skräppost man får, s.k. spam, varenda dag. 

 
Så många konstiga mejl.
 Med olika erbjudanden och bluffvinster och annat. 
Har t.o.m. fått erbjudande att testa en medicin som
ska förlänga mitt könsorgan flera cm.
Nu har jag ju inte rätt utrustning för något sånt. =)
Men det är så tokiga saker man får i mejlen.
Så inte skulle det förvåna mig om jag fick mejl
från Hogwarts härnäst

            Så började min Lördag iallafall.
Redan soligt och fint ute, -8 i skuggan just nu.
            Jag ska ta mig en liten promenad.
Imorgon ska jag till dottern med familj som kommer
          hem från fjällsemestern.
Ska vara kvar där till på Måndag bestämde vi.
Längtar efter att få krama om mina barnbarn, både
                stora och små. =)

Ha nu en riktigt bra fortsättning på helgen.





Kommentarer

  1. Här har det körts några maskiner tvätt och ätit frukost och fikats med. Nu är det lite datorhäng innan marknaden.
    Ha en fin lördag du med.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle gärna följt med till marknaden. =) Ha en fin dag ni också.
      Kram =)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning