Fy fasiken vilken dag

Även dagens planer gick omkull.
Skulle gått på stan med min väninna.
Men hon bet av en tand och fick åka akut till tandläkaren. Stackars henne.


Nästa sak som hände var att min dator fick något konstigt ryck. Stod och uppdaterade sig i 2 hela
timmar och gick inte att stänga av.
När det var klart var alla mina sparade grejer borta.
Alla genvägar och appar m.m.
T.o.m. mitt lösenord och min skrivbordsbakgrund.

Dessutom var tangentbordet på engelska.
Men det har jag lyckats ställa tillbaka till svenska.
Så nu får jag tillbringa resten av dagen med att försöka få tillbaka allt. Eller ställa in allt på nytt.

Verkar som om jag drabbats av otur de sista dagarna. Måste tagit fel avfart någonstans.


Bara att fortsätta tills man hittar en lösning.
Men det känns INTE kul.








Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning