Valpar och skön Söndag

Natten mellan Fredag och Lördag fick min dotters tik valpar.
6 pipande urgulliga små knyten.
Man blir förälskad  direkt.
Har inte hunnit fota alla valpar riktigt än.
Så den här bilden på några andra likadana valpar har jag lånat från nätet.
Ska fota dom i veckan och lägga in bilder. 

Igår var jag hela dagen och kvällen ute på landet.
Kom hem rätt sent och var jättetrött efter en hel dag ute i solen.
Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt.
Tar med mig en bok och lite iste ut i trädgården.


Till middag blir det stekta kotletter med sötpotatismos och sallad, jättegott.
Ha nu en riktigt skön Söndag alla som tittar in här.
Det ska jag också ha. =)

 
 

Kommentarer

  1. Så söta dom var de små fyrbenta liven. Ha en fin söndag du med.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma önskar jag dig. En riktigt fin dag. Kram=)

      Radera
  2. Åh så roligt med valpar! Kram och hälsning från mig som ligger lågt på bloggen ett litet tag till

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi kan alla behöva ta det lugnt med bloggandet emellanåt. Särskilt när livet gör sig påmint på ett jobbigt sätt. Tänker på dig. Så det var roligt att du tittade in.
      Kram på dig!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen