Den senaste veckan....

...har varit helt underbar.
Jag har tillbringat några dagar med bustrollet Alex
Sen har jag tillbringat helgen vid havet.
Ätit gott och umgåtts med min bror och familjen.

Igår startade jag den nya veckan med att gratta min dotter som fyllde år.
Barnen hade gjort tårta själv till sin mamma.

Den var väldigt god, så god att det slank ner två bitar. (fy på mig)
Idag har jag varit och handlat, förråden behövde fyllas på.
Som vanligt kom jag hem med nästan bara frukt och grönsaker.
Det är det jag tycker mest om att äta under sommaren.
Dottern, som var med, tyckte att jag handlade alldeles för lite mat.

Nu har jag två dagar framför mig som bara är mina.
Jag har inte lovat bort mig och inte planerat någonting alls.
Det ska bli så skönt att bara vara.
Även fast det tydligen, enligt SMHI, ska bli lite si och så med vädret.
Men det gör mig ingenting om det blir lite mulet.
Bara vi slipper regn och rusk så är jag nöjd.

Nu ska jag göra mig en caesarsallad och fortsätta att njuta av den och av min egen tid.

Ha en bra dag nu!




 

Kommentarer

  1. Vilken trevlig och mysig vecka du haft. Kan vara skönt att bara rå om sig själv också.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Ja ibland är det skönast att vara bara med sig själv. Kram =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen