Mobilkrångel dag 3

Mobilhistorien fortsätter, tyvärr. *Suck*
Batteriet var glappt och det är fixat.
Men det visade sig att det fattades en liten knapp på ena sidan av mobilen.
Den har aldrig funnits där de 2 månader jag haft den.
Den var alltså trasig redan när jag köpte den.
Men det vill butiken helst inte erkänna att det är möjligt.
Att de skulle sålt en trasig mobiltelefon.

Så nu måste jag återkomma på Måndag och träffa en ansvarig person, som ska ta ställning till vad som ska göras.
Antar att det handlar om huruvida jag ska få en ny mobil eller om den ska skickas på lagning.

Även fast jag har garanti måste ju någon tydligen betala eventuella reparationer.
Butiken eller jag alltså.

När jag blir så här trött på allt krångel runt omkring försöker jag att tänka positivt.
Otur behövs ibland som motvikt mot tur och tvärtom.
Så nu när jag haft lite otur ett tag vänder det snart igen.

Vilken tur jag har! =)
 

Kommentarer

  1. Hoppas det vänder på måndag, då du går en nytelefon😉. Ha en bra helg.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för att det blir så.
    Kram=)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen