Ny vecka

Ny vecka, nya möjligheter och ett steg närmare semestern.
Även om min semester är 52 veckor om året.
Men min "semesterresa" är inte förrän i slutet av oktober.

Idag ska jag åka och handla lite tvättmedel, sköljmedel och liknande saker.
Det gör man allra billigast här på Dollarstore.
Efter det ska jag luncha med min svägerska.
Det blir trevligt, vi har alltid trevligt tillsammans.
Tur att min bror var så klok att han gifte sig med en så trevlig kvinna. Haha
Så jag fick en trevlig svägerska som har blivit en väninna med åren. 

Nu sticker jag iväg mot Dollarstore.
Ha en bra Måndag nu! =)
 

Kommentarer

  1. Hoppas du hittade vad du skulle och hade en bra dag med din svägerska.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen