Regn kan betyda lycka.........

har jag hört. I alla fall när man föds. Så kanske kan det betyda lycka om det regnar på ens födelsedag också. Och det gör det ju idag. Regnar på min födelsedag.


Idag blir jag 61. Tänka sig. Jag är alltså garanterat vuxen nu. Svårt att tro ibland.

Kl 13 kommer mina gäster. Det blir bara dottern, mågen och barnbarnen idag.
Resten, vilket innebär min bror och hans familj, får komma nästa helg.
Man har vant sig nu att alltid dela upp sig i mindre sällskap. 
Bäst så med tanke på Corona viruset som fortfarande härjar lite överallt.

Men inget mer prat om sånt. Inga tråkigheter ska finnas på samtalslistan idag.

Jag ska dricka upp mitt morgonkaffe och sedan ska jag fixa lite här innan det är dags för födelsedagsfikat.




Grattis på födelsedagen säger jag till mig själv. Samtidigt som jag påminner mig själv om att jag ALDRIG tänker bli riktigt vuxen. Vad är det för kul att vara det??

Ha en bra söndag nu. Kramar till er alla.

Kommentarer

  1. Jättestort Grattis på födelsedagen!!!! Ha en riktigt trevlig födelsedag med familjen.
    Hörde du något i luften nyss? Det var jag som sjöng Ja må du leva Carina. <3
    Stor kram S

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till dig på din födelsedag.
    Ha en superfin dag nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis på din dag hoppas den blir super toppen mysig
    hade fint

    SvaraRadera
  4. Hoppas du haft en lyckad födelsedag.
    Grattis grattis.
    Kram från Johanna.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning