Har varit igång ett tag

Har packat en liten övernattningsväska. Med ett ombyte och lite toalettsaker.


 Blir hämtad om ca en timme av min svägerska eller min bror. Någon av dom kommer men inte säkert vem. Spelar ingen roll.

Jag ska umgås med dom den här lördagen och sover kvar där. Eftersom det är en bra bit hem till dom. Nästan 7 mil. Brorsan har hittat någon slags musikunderhållning i mindre skala som han bokat in oss på. Någon form av musik cafe´ tror jag att det var. Eller kanske visafton, kommer inte ihåg vad han sa.


Men lite musik blir en trevlig omväxling i den annars just nu ganska tråkiga vardagen. Och kan man tänka sig, SMHI har lovat att vi ska få sol här idag. Solen har vi inte sett på länge här. Så det blir ett extra plus för den här lördagen.

Hur ser era helg planer ut? Händer det något roligt? Eller blir det hemmamys?

Vad ni än hittar på så hoppas jag att det är något som får er att må bra.

Ha en härlig helg. Sköt om er. Och sprid lite glädje till er omgivning. 

                                                                                               

                                                                                                KRAM       

Kommentarer

  1. Här blir det hemmamys denna helg.
    Ha en mysig lördag nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carin. Ha en fin helg ni också.
      Kram

      Radera
  2. Födelsedagsmiddag hos en kompis. Annars blir vi hemma bara. Ha en trevlig helg hos brorsan.
    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack S. Hoppas det var en trevlig middag.
      Kram

      Radera
  3. Låter jättekul! Njut av dagen! Ja här blir det lugnt...som vanligt!
    Varm kram från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Titti.
      Varma kramar till dig också.

      Radera
  4. Jag skulle vilja rekommendera er alla till en trovärdig och uppriktig privatlångivare som godkände mitt lån till mig bara inom några timmar efter så många misslyckade försök att få ett lån, jag blev förvånad och glad över att den privata långivaren räddade mig och erbjöd mig en lån med 2% ränta, kontakta henne nu om du behöver ett akut lån E-post: christywalton355@gmail.com

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning