Vecka 28 har börjat



Växlande väder här på morgonen. Men det regnar inte just nu i alla fall. Det kom rejäla skurar här igår kväll. Det ska komma mer regn i e.m. Tyvärr.

Jag har haft en skön och mysig helg.
Umgåtts med familjen och även hunnit koppla av för mig själv. Att få slöa hela söndagen, efter allt traskande med skoskav och trötta ben på lördagen,
det var precis vad jag behövde.

Idag har jag lovat yngsta barnbarnet Alex att hjälpa till att fånga Pokemon till honom. 


Han är inne i en Pokemon period just nu. Han spelar på nätet och han är ute och letar med mobilen i Pokemon go spelet. Eftersom han är för liten för att ha en egen mobil måste han ha någon i familjen med
hela tiden. Mest är det storasyster eller mamma.
Idag ska jag hjälpa till lite tänkte jag.

Annars har jag inga planer för den här måndagen.
Möjligtvis att hinna ut innan regnet börjar igen.

Som ni ser är det inte så roligt väder att vänta veckan som kommer nu. Sommaren har tagit en paus. Nu väntar man på att det ska bli lite varmare.
Tills vidare är det jacka och ett paraply som gäller.

Snart ska jag ta mig en promenad i regnet.
Vad gör man inte för sina barnbarn. 😀

Ha en bra början på den nya veckan.
Kram

Kommentarer

  1. Vårat barnbarn Axel är också en pokémon letare.
    Inget vidare väder de närmaste dagarna hos dig. Här har vi det kokhett om jag säger så.
    Ha en bra dag med barnbarnet nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Nej det är verkligen inget vidare väder här just nu. Kallt och ruggigt.
    Vi får hoppas att sommaren återhämtar sig och tar fart igen snart.
    Man får ju i alla fall motion när man är ute och letar pokémon.
    Det kan ju behövas för mig. =)
    Ha det bra i hettan nu.
    Kram

    SvaraRadera
  3. hoppas ni hittade massor med pokemon så killen blev nöjd....ja nu vill vi ha tillbaka sommar jhu ...några dagar med regn räcker ..hade fint

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen