God morgon


God morgon bloggen. Jag är pigg och vaken och redo för en ny dag och en ny vecka.

Helgen har varit helt lugn. Det har inte hänt mycket.
Jag har små plockat här hemma och bara tagit det lugnt. Det mest spännande jag gjort var att frosta av frysen. Det säger väl allt om hur min helg har varit.

Vad har ni andra haft för er under helgen?


Jag försöker komma ihåg att det är sommar trots vädret, som inte är så kul just nu.
Man kan ju inte sitta ute i regnet men man kan ju klä sig i regnkappa och ta en promenad.

Idag ska jag nog ta en sväng förbi Ica på min promenad. Och köpa lite jordgubbar så jag kan njuta av sommaren lite mer.


Det finns väl inget somrigare än söta svenska jordgubbar. Det är sommar för mig i alla fall.

Ha en bra början på den nya veckan.
Var rädda om er och om varandra.
KRAM

Kommentarer

  1. Här har jordgubbarna tagit slut men inte sommaren. Hade +36 ett tag mitt på dagen och då blir det svettigt.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. +36 usch vad varmt. Alldeles för varmt för mig. Stackars er som jobbar i värmen också.
      Det är tur att det inte är varje dag i alla fall.
      Kram

      Radera
  2. tycker det låter som en bra helg ..å jordgubbar på de ...gött gött
    önskar dig en bra start på veckan oxå ..hade fint

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Blondie. Måste äta så mycket jordgubbar jag bara kan innan sommaren är slut.
      Sen finns det bara de där smaklösa importerade och frysta förståss.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning