En vanlig torsdag


Gav mig iväg igår eftermiddag för att titta på när yngsta barnbarnet hade sin fotbollsträning. 
Det var sista gången innan sommaruppehållet.
Det blev en skön promenad fram och tillbaka och jag var hemma igen innan middagstid.

Annars gjorde jag inget särskilt igår, bara tog det lugnt. Idag däremot har jag som vanligt på torsdagar min tvätt och städdag. Inte för att det blir så mycket att tvätta och städa när man bor själv. 


Men det är ändå skönt att ha allt fixat och färdigt innan helgen. Så kan man antingen bara slöa eller göra roligare saker hela helgen sen.

Har ni några speciella planer för helgen?
Hur ser er helg ut? Hemma mys, familjeträffar eller kanske en liten semestertripp?

Vad ni än har planerat hoppas jag att det är något som får er att må bra.
Kram


Kommentarer

  1. Helgen ska spenderas i lugn och ro hemma. Bara min gubbe och jag. Äta lite gott och bara ha det bra.
    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter mysigt. Om det blir regn som det är sagt kan det ju vara mysigt att sitta inne och mysa framför brasan. Om man har en sån. Och det har ju ni. =)
      Ha en trevlig helg.
      Kram

      Radera
  2. Vi är lediga på lördag och ska träffa vänner som vi gjorde innan Coronatiden. Vi ska ta en marknadsöl, men vi hoppar marknaden ännu. Det är inte så många stånd ändå.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. På lördag ska jag gå på marknad också. Med dottern och barnbarnen.
    Det är bondens marknad fast i mindre format pga Corona.
    Det blir mysigt ändå. Ingen öl men säkert en go fika =)
    Ha en trevlig helg nu
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning