Fortfarande samma kraftiga vindar ute.
Man skulle kanske kunna sitta ute om man hittade en plats i lä och hade en kofta eller stickad tröja på sig.
Vilken sommar. *suck*

Mina barnbarn fick för sig att de skulle tälta i sin trädgård igår.
Jag hoppas att dom satt fast tältpinnarna ordentligt så dom inte blåste bort under natten.



Kul att dom hittar på lite saker att göra fast det blev en semester hemma i år. 

Jag försökte fota solnedgången igår.
Den färgade himlen och molnen så röda och vackra.



Men det blev inte alls lika vackert, fotat med mobilkamera genom mitt fönster.

Vad hittar jag på att göra den här dagen då? Ja idag har jag som vanligt på torsdagar min tvätt dag.
Och så ska jag städa lite här hemma samtidigt.
Inget roligt planerat alltså.
Men man behöver ju inte ha roligt hela tiden.

Jag hoppas att er dag är bra och att ni alla mår bra.
Var rädda om er och om varandra. 


KRAM














Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning