Onsdagsregn

Regnet vräker ner. Försökte fånga det på bild men det syns inte med mobilkameran.

Det enda som visar att det regnar är att trädäcket på uteplatsen är blött. Det är bara 12 grader ute. Brrr.

Igår gjorde jag absolut ingenting alls. Och det är förståss omöjligt. Jag tittade på en serie på Viaplay
och så sov jag en stund mitt på dagen. Jag hade alltså en riktig slöar dag. Startade inte ens datorn.

Det blir nog inte mer händelserikt idag heller antar jag. Med tanke på hur onsdags vädret ser ut att bli.

                                                      Bild från google

Fast sommarregn kan ju i och för sig vara lite mysigt om man har en bra bok att krypa upp i soffan med.
Vilken tur att jag har just det, ett skönt soffhörn och en bra bok. 😊

Ha en bra onsdag på ert eget sätt.
Var rädda om er. KRAM

Kommentarer

  1. Inget regn hos oss här i Hälsingland ännu idag. Jag hoppas att vi slipper.
    Men man måste hitta plats i lä om man vill sitta ute. För det blåser och är inte så varmt.
    Men solen skiner. Man får vara nöjd med det. Ha en bra dag i ditt soffhörn med din bok. :D
    Kram S

    SvaraRadera
  2. Blev lite trött av allt läsande.
    Så nu har jag övergått till tv tittande istället. Haha
    Ha det så bra och hoppas du slipper regn.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Inte mycket man kan hitta på utomhus när det står som spön i backen.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan väl skicka hit lite sol? Ni har ju så mycket sol.
      Om det gick skulle det vara bra. Haha
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen