Känner mig trött



Måndag morgon och en ny vecka har börjat.
Känner mig lite trött idag.
Och har inte riktigt bestämt mig för vilket humör jag är på den här morgonen.

Det behövs minst två koppar kaffe innan jag vet det.

Om en stund kommer dottern och lämnar hundarna hos mig, dom ska vara här i ett par timmar bara.
Brukar sällan passa båda men idag behövde myshunden Frost också lite sällskap.
Sen blir det som vanligt bara Storm på Torsdag.
Busiga Storm som inte riktigt vuxit i öronen ännu.

Hundvakt idag, åka och handla imorgon och hundvakt samt lunch med dottern på Torsdag.
Så ser planerna ut för den här veckan.
Det händer ju något även om det inte är mycket.
Man får vara glad för minsta lilla omväxling från vardagslunken.

Ha en bra dag nu.
Kram





Kommentarer

  1. ibland är det skönt med lite lagom lunk under veckorna
    hade fint å njut av solen

    SvaraRadera
  2. Skönt att ha något att se fram emot.
    Hoppas du känner dig lite bättre efter dina koppar kaffe.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carin. Det blev en mer händelserik dag än jag hade trott.
      Kram

      Radera
  3. Trött är jag med! Vårtrött? Kanske...eller är det åldern hi hi? Förmodligen.
    Dagen har varit solig och våren är verkligen på g!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har äntligen också fått vår. Så jag skyller på den att jag är lite extra trött just nu. Hihi
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning