Marathon är inget för mig

Det blev en riktig marathon shopping igår med min svägerska och brorsdottern.
Vi traskade runt i affärerna i köpcentret i 6 timmar!
Vilket var minst 3 timmar för mycket för mig.

Men vi åt ju lunch också och på e.m. tog vi en fika  på Waynes.
Det blev många kassar från olika affärer.
Jag handlade bara födelsedagspresenterna som jag hade planerat, brorsdottern en massa kläder till både sig och sin lilla dotter och svägerskan handlade förståss saker till barnbarnet.

Kom inte hem förrän kl hade passerat 18,30.
Då snodde jag ihop en snabb middag, pasta och ostsås och lite grönsaker bara.
Jag orkade inte göra så mycket mer efter shoppingen

Idag ska det bli skönt att bara softa hemma.
Tänker inte göra något särskilt alls.
Om inget oförutsett inträffar, man vet ju aldrig.

Ha en bra Onsdag nu alla bloggisar.


Kommentarer

  1. En shoppingdag helt i min smak haha. Du vet hur jag är när jag börjar gå i affärer. Jag kan hålla på hur länge som helst att prova och jämföra priser. Men skönt att du får en lugn hemmadag idag så du får vila upp dig. Kramisar Ewa

    SvaraRadera
  2. Usch vad jobbigt att springa i affärer en hel dag. Jag har tappat helt det där med att springa runt och prova kläder. Kanske för att det alltid är så himla mycket folk här.
    Man blir trött i huvudet också.
    Ha en skön vilodag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. bra du fick undan lite paket i alla fall på alla de timmarna ..tiden rinner ju iväg så fort en del shoppingdagar ..hoppas du fick en bra vilodag nu då ...hade fint

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen