Ligger i startgropen

Ligger i startgropen, redo att starta en ny dag.

Efter helgens födelsedagsfiranden rusar jag vidare mot början på den här veckan.

Idag har jag några viktiga ärenden att uträtta nere på stan på f.m.
Har bl.a. ett möte inbokat redan kl 10.
Men jag räknar med att vara hemma igen runt lunch.
Tänker handla lite på hemvägen också. 

Sen kl 5 i e.m. ska jag hem till min dotter på middag.
Så här i slutet av deras semester är det mysigt att passa på och umgås lite extra, innan vardagen tar över igen.

Med skola, arbete och alla barnens fritidsaktiviteter, hinner man inte umgås så mycket som man skulle vilja annars.

Ja, så nu rivstartar jag den här veckan.
Med en lite, i min smak, alldeles för planerad dag.
Men ändå en bra dag, en bra början på en ny vecka.



Kommentarer

  1. Ibland måste man planera lite för att få ihop sin dag.
    Så ha en toppenbra planerad måndag nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning