Lite svårstartad idag

Hade lite konstiga drömmar under natten som var.
Inget jag kommer ihåg annat än små fragment av.
Men vaknade ändå med en olustig känsla som har följt mig under morgonen.
Försöker skaka av mig den nu.

Ute skiner solen från en molnfri himmel och det är sagt att det ska bli lite över +20 grader idag.
Så härligt med lite sol och värme igen.
Fast hösten väntar på att få ta över och mina blommor på uteplatsen börjar sjunga på sista versen.
Får snart byta ut dom mot höstblommor.

Jag har, som oftast, inget planerat för dagen.
Ska ta mig en promenad i det vackra vädret bara.
Så får jag se hur resten av dagen blir.
Alltid händer det något.

Ha en bra torsdag nu.

Kommentarer

  1. Jag minns sällan vad det är som jag har drömt heller.
    Så skönt med sommarvärmen som håller sig kvar.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning