Vintersol

Vi har soliga vackra vinterdagar här just nu.
Kallt på morgonen men sedan värmer solen upp så mitt på dagen är det bara några minusgrader.
Det är ett väder som gjort för att promenera.
Fast man får hålla sig efter bilvägarna.
Andra vägar tar man sig inte fram på pga all snö.
Så här ser det ut där jag brukar gå stigen in i skogen när det är barmark.
Men visst är det vackert med alla snötäckta träd.
Jag var iallafall ute och promenerade igår och njöt av vintersolen.
Det är lika fint väder idag och jag funderar på att skippa gårdagens middagsrester(kyckling och ugnsrostade rotsaker)
Och istället vänta till em och sen ta en promenad till pizzerian och köpa mig en smaskig middag.
Inte helt fel med en pizza till lördagsmiddag.

Ha nu en fortsatt mysig helg.
 

Kommentarer

  1. Vackra vinterbilder och en lördagspizza är inte fel.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning