En enmans helg i år.

Långfredag hela långa dagen idag.
Igår målade vi påskägg med barnbarnen.
Hade en riktigt mysig eftermiddag med dom.
Nu reser dottern och hela familjen bort och kommer hem sista dagen på påsklovet. (8/4)
Så för första gången någonsin ska jag vara helt solo en påskhelg.
Vilket på sätt och vis känns rätt skönt.
Kan göra bara vad jag vill hela helgen.
Kommer nog mest strosa omkring i myskläder och bara ta det lugnt.
Tar mig nog en promenad om det blir fint väder.
Tänk att jag skulle bli 58 år innan jag fick en långhelg helt för mig själv.
Inte konstigt att jag ser fram mot den.
Sen återstår det ju att se om jag är lika nöjd efter helgen. =)

Kommentarer

  1. Ha en superskön långfredag och en underbar Påsk utan en massa måsten.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen