Fredagen är här



-14 grader och strålande sol.
Ska strax ge mig iväg ut i kylan och uträtta lite ärenden.
Ska bla köpa mig en liten reserv mobil för 149 kr.
En liten enkel knappmobil från Netonnet.
Nästa vecka får jag eventuellt en annan mobil av min dotter som ska byta sin ändå.
Men det är alltid bra att ha en i reserv har jag upptäckt.
Och då duger det med det billigaste som man kan få tag på.

Jag ska träffa min svägerska och min brorsdotter också.
Tanken är att vi ska äta lunch någonstans.
Får väl se om vi hittar på något annat efteråt.
Det känns som om det kommer att bli en riktigt bra dag det här.
Jag hoppas ni har en bra dag också.
Och en trevlig helg.

Nu måste jag kila.
Vi "hörs" snart igen.





 

Kommentarer

  1. Hoppas du fick en bra dag på stan och hittade din enkla mobil.
    Ha fin helg du med.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning