Allt väder på samma gång nästan

Solen skiner för fullt över snömassorna samtidigt som det regnar och är +4grader.
Snacka om konstigt väder.
Hur ska man klä sig? Är det vinter eller vår?
Vårjacka, paraply och vinterkängor kanske. =)
Glashalt ute så man kan inte lägga bort broddarna än

Jag ska ta mig en tur ner på stan och strosa i affärer.
Kanske fyndar något roligt, till mig eller till hemmet.
Eller som det oftast blir; till barnbarnen.
Slinker nog in och tar en fika någonstans också. 
 Så ser min dagsplanering ut, direkt efter lunch sticker jag iväg.
Ut i det vårvintriga regnandet. =)

 

Kommentarer

  1. Låter nästan som Aprilväder det där. Hoppas att du stod på benen ner till stan. Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen