Bloggstatistik

Jag behöver inte titta ut genom fönstret för att se  vad det är för väder längre.
För det snöar mer eller mindre varje dag.
Så är vädret den här vintern, ett ständigt snöande och mestadels kraftiga vindar.

Jag satt och tittade på min bloggstatistik, inget jag brukar göra i vanliga fall.
Men nu blev det där jag hamnade, bland besökssiffrorna.
Enligt statistiken har jag mellan 30 och 60 besökare varje dag.
Vilka är de besökarna? För de lämnar inga kommentarer.
Inte ens en liten krumelur som kan säga vem som kikade in på bloggen.

Om det är kvinnor eller män, unga eller gamla, spelar ju egentligen inte så stor roll.
Blir bara så nyfiken på vilka de är. 
 Läser de min blogg ofta eller var det en engångsgrej?
Läser de den när de sitter på jobbet? Eller i telefonen när de väntar på bussen? Kanske innan de lägger sig på kvällen?
Hur ser deras eget liv ut? Vad har de för intressen och vad drömmer dom om?

Ja funderingarna är många och frågorna får inga svar
Eftersom de här besökarna inte lämnat några spår, annat än en siffra i besöksstatistiken.
Jag vet att spökskrivare är ett begrepp men spökläsare finns det tydligen också.
Statistiken säger att det finns det.
Välkomna till min lilla blogg alla spökläsare.
Tack för att du ville besöka den.

 

Kommentarer

  1. Jag är en av dina läsare som lämnar ett litet avtryck. Jag brukar också undra var ifrån alla besökare är som inte skriver något.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dina besök är alltid trevliga. =) Jag läser din blogg varje dag. Och lämnar också alltid ett litet avtryck.
      Kram =)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen