Nu är det dags

God morgon på er.
En ny dag är här, gårdagen sprang snabbt iväg.
Jag var hos sjukgymnasten, som gick igenom min kropp och alla leder och kände igenom kotor osv
                             Bild Lotta Persson

Allt var som det skulle med höfter och leder.
Men sjukgymnasten tror att jag har någon nerv i kläm.
Det måste få läka ut och så fick jag lite rörelser att göra hemma för att hjälpa till.
Så jag hoppas att mina domningar försvinner snart.
Ett par månader trodde han att det kunde ta.

Idag är det dags för min årliga Stockholmsresa med dottern och dotterdottern.
Pojkarna och pappan får stanna hemma.
Vi tar en skön helg på hotell.
Ägnar Fredagen åt shopping i Mall of Scandinavia.
På Lördagen ska vi träffa några vänner på dagen.
På kvällen har vi bokat bord och ska äta en god middag, innan det är dags att bege sig till arenan.
För då ska vi ju vara på finalen av Svenska Melodifestivalen.
Efter Frukost på Söndag packar vi ihop och reser hemåt igen.
Förmodligen jättenöjda med vår tjejhelg.

Ha en riktigt skön helg nu.
 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning