Jag njuter

Påskafton idag.
Jag njuter av den här enmans helgen fortfarande.
Solen skiner från en molnfri himmel och det är bara -3 ute.
Så jag ska snart gå ut en sväng, röra på mig lite och andas frisk luft.
Igår fick jag ett riktigt energipåslag så jag storstädade mitt hem, från golv till tak.
Inget städande idag alltså.
Bara njuta av det fina vädret.
Ska äta en god middag sen med lamm och allt som hör till.
Ikväll har jag ett par filmer jag inte hunnit titta på än
Så jag har fortfarande en helt avslappnad och skön helg i mitt eget sällskap.
Jag önskar er alla en lika skön helg.
GLAD PÅSK!
 

Kommentarer

  1. Önskar dig Glad Påsk med och en skön påskafton med film.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning