Rubrik

Varför måste man skriva rubrik till sina inlägg???

Det är svårt att alltid komma på en bra rubrik.
Som helst har något att göra med själva blogg inlägget också.
Har sett att en del skriver första raden av inlägget som rubrik.
Så kan man ju göra, ska göra det i fortsättningen.

Jag ska vara hemma och ta det lugnt idag.
Det har varit full rulle de senaste dagarna.
Igår hade jag dottern och barnbarnen här på middag.
Mysigt, men det blev ganska sent innan jag var själv och hade stökat undan allt.

Så det blir skönt med en lugn hemmadag idag.
Sen får vi se om dagen blir som jag tänkt.
Ibland blir det ju inte riktigt så.

Ha en bra dag nu.
Kram





Kommentarer

  1. det där att göra ingenting brukar bli ..rensa ett skåp ..ut å gå en promenad..läsa en bok ..laga dagens och morgondagens middag ..städa uteplatsen eller balkongen eller nått sånt där som bara faller över en liksom ..som man inte har planerat in ..gillar när det bara blir av utan måsten
    de kallar jag att inte gör någonting hehehehe ..hoppas du får en toppen bra dag ...hade fint

    SvaraRadera
  2. Precis så brukar såna dagar bli. Och man känner sig alltid så nöjd med de dagarna.
    Ha det bra du också.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du fick en lugn och skön hemmadag.
    Det är väl inget måste med rubrik egentligen. Jag vet inte om min rubrik alltid följer det jag skriver om.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  4. Jag får påminnelse att jag glömt rubrik om jag inte skriver någon. Jag får ta och kolla om det beror på nån av mina inställningar och går att ändra.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen