Oväntat besök

.....................fick jag ute på tomten idag.
Två rådjur strosade omkring och letade efter något att äta under fjolårslöven.
Fotot är taget från mitt köksfönster så det blev inte så skarpt, men det syns ju vad det är ändå.

Dom försvann ganska fort vidare i sin jakt på mat.

Vi har en solig och fin Söndag här idag.
Men det är väldigt blåsigt, så inte något skönt promenadväder precis.
Lite isigt är det också efter gårdagens regnande.
Det låter kanske lite väl dramatiskt, men det känns som om hela min själ fullkomligt skriker efter vår nu.
Vi har inte haft mycket till vinter i år.
Men det har varit mycket grått och regnigt och mörkt och sååååå dystert!!!
NU VILL JAG HA VÅR!!!!!

Men jag får nog fortsätta att vänta och längta ett tag till tyvärr.
Vilken tur att man kan drömma sig bort emellanåt när man väntar på något som känns långt borta.

KRAM

Kommentarer

  1. Längtar efter vår och sol och lite värme.
    Kul besök av vackra djur.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och oväntat när man bor i en stad och inte på landet.
      Jag bor på Södermalm i Sundsvall. =)
      Kram

      Radera
  2. Törs knappt skriva att jag legat och solat idag på takterrassen. Så här har det varit riktigt härligt vårväder.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skönt. Har många gånger önskat att jag också bodde i Spanien. =)
      Kram

      Radera
  3. den vänstra rådjuret fick man verklgein leta efter innan man såg heheh ..trevligt med rådjur men det är bärare av fästingar har jag hört ...ha en bra start på en ny veckan ...hade fint

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning