Energi till tusen



Vaknade med fullt energipåslag i morse.
Det var länge sedan jag kände mig så utvilad och pigg.

Direkt efter frukost tog jag hand om lite handtvätt.
Sen bäddade jag rent och bytte handdukar i badrummet, dammade och gjorde golven rena och fina, tog hand om sopsorteringen och nu sitter jag här med en kopp kaffe.
Klockan har nyss passerat 10 och jag har inte något mer som behöver göras här hemma.

Får ta en promenad efter lunch.
Bäst att passa på att utnyttja överskotts energin jag har idag.

Ska kanske baka något gott till kaffet sen.
Till middag blir det rösti, bacon och råkostsallad.

Yes, det här blir en bra dag.
Ha en bra dag ni också.
Kram


Kommentarer

  1. Härligt när man får så mycket gjort innan dagen knappt hunnit börja.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man önskar att man kunde vara lika full av energi varje morgon. =)
      Kram

      Radera
  2. Jag skulle behövt lite av din energi idag. Här går allt väldigt trögt istället.
    Men det är tur att inte alla dagar är likadana.
    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får dela min energi med mig. Haha
      Skulle skicka lite energi via nätet om jag kunde.
      Kram

      Radera
  3. härligt när energin hälsar på så där ..hoppas du får fler sånna dagar
    hade fint

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning