Oplanerad Onsdag

-6 grader här på morgonen, men nu har solen kommit fram så nu blir det nog snart lite varmare.

Människorna som går förbi på gatan, förmodligen på väg till sina jobb, är riktigt påpälsade idag.
Både mössa och halsduk och så vantar förståss.
Så det känns nog kallare än vad termometern visar.
Det är ofta så här eftersom det blåser här uppe på söder för det mesta.

Jag ska i alla fall vänta ett par timmar innan jag tar min promenad.
Så det hinner bli lite varmare av solen.

Annars har jag inga planer alls för den här dagen.
Det blir som det blir.😀

Imorgon ska jag passa lilla Storm igen.
Hon har vuxit så mycket så jag får snart sluta kalla henne för lilla.
Hon blir snart 4 månader, en bild på hur en fullvuxen hund av samma ras ser ut hittade jag på nätet.
Det är verkligen en vacker hundras, Karelsk björnhund.

Imorgon har jag något annat jag ser fram mot också.
Skidskytte VM börjar.

Det tänker jag inte missa.
Måste ju heja på våra svenska skidskyttar.
Men det är inte förrän i morgon.
Nu tar jag itu med min, än så länge helt oplanerade, Onsdag.

Ha en bra dag nu.
Kram



Kommentarer

  1. Det går snabbt när de fyrbenta växer.
    Här igår hade vi +25 grader igen. Idag är det bara +18 men bättre än -6.
    Ha en bra och fin onsdag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, njut av solen och värmen.
      Önskar att vintern tog slut någon gång.
      Men med vårt konstiga klimat vet man knappt från dag till dag hur det blir.
      Kram

      Radera
  2. huuua vad kallt ...här var det sol å plusgrader hela dagen men i kväll vid halv åtta när jag åkte hem började det glittra på vägen ....så fin vovve ...hade fint

    SvaraRadera
  3. Tack. Javisst är hon fin.
    Ha det bra du också.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning