Ändrade planer

Godmorgon på er.
Nu är det Fredag igen.
Gårdagen sprang snabbt förbi som vanligt.
Jag var hundvakt, inte bara till lilla Storm, hennes "storebror" Frost fick följa med också.
Det är dotterns andra hund, en 5 årig jämthund.

Dagen går snabbt när man har något att göra.
Passa vovvarna och plocka lite hemma, ut på "kiss turerna" med hundarna, fixa lunch till mig och dottern och vips så var det e.m.

Idag var det meningen att Alex, yngsta barnbarnet, skulle komma hit och vara här till Lördag kväll.
Men planeringen gick inte riktigt i lås med hundpassningen.
Så nu får jag åka hem till dottern och passa Alex plus hundarna hemma hos dom.

Det går ju bra det också.

Äldsta barnbarnet Viktor ska på läger, Fanny ska upp till Boden på karatetävling och Mamma ska ju följa med, Pappa är på konferens och kommer hem med flyget på Lördag kväll.
Så hela familjen är på olika håll samma helg.
Utom jag och Alex då förståss.

Så nu ska jag packa en övernattningsväska och göra mig klar att ge mig iväg.

Vi "hörs" på Söndag när jag är på hemmaplan igen.
Ha en trevlig helg.

Kram



Kommentarer

  1. Önskar dig detsamma.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. bra när man bara kan ändra sig så där hux flux så saker å ting löser sig för sina näta å kära å man själv kommer i från hemmet ett tag ..är ju så skönt att komma hem igen sen hehe
    hade fint å trevlig helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja där sa du något som verkligen stämmer. Det är så otroligt skönt att komma hem igen. Haha. Det är nog fler än vi som känner så.
      Kram

      Radera
  3. Storm och Frost - vilka fina namn!!
    Ha en mysig helg :)
    KRAM från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack , jag tycker också att det är fina namn.
      Ha en skön Söndag nu ute på den vackra ön.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning