Min dag

Dagen började tidigt med ett fasligt plingande i telefonen när grattis sms började droppa in från alla som ville gratta mig.😀
Det är ju min 60 års dag idag.

Sen ringde grannen på dörren och överlämnade en vacker orkidé och grattade.
Oväntat, men väldigt uppskattat så klart.

Jag ska ju inte fira min dag förrän nästa helg.
Men runt lunchtid kom dottern och barnbarnen och överraskade.
Som tur var hade jag en aning om att de kanske skulle dyka upp.
Så jag hade köpt en liten gräddtårta.
Väldigt trevligt med lite lagom firande med bara dottern och mina små älsklingar.

När dom gick städade jag undan och sedan satte jag mig med en kopp kaffe i lugn och ro.
Man blir bortskämd med att ha det lugnt när man lever själv.
Så är det bara.

Fast visst älskar jag att umgås med min familj också.
I lagoma doser helst.

Men nu fortsätter jag att njuta av lugnet här.
Ha en bra kväll nu och Trevlig helg!
Kram.



Kommentarer

  1. Stort grattis på din födelsedag
    å ha en fin helg

    SvaraRadera
  2. Hipp hipp hurra på din födelsedag. 🥳🍰🍾🥂.
    Stort Grattis
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning