Lite trött idag

Vad ska jag skriva om idag då?
Känner mig lite slö idag faktiskt och inte så motiverad att göra något.
Kan bero på att det är en riktig ruskväders dag.

Var ute på en liten promenad igår.
Tänker ta en idag också trots regnet.
Mår så mycket bättre när jag rör på mig.
Och visst är det vackert med alla höstfärgerna nu.
Det här är träden på gatan där jag bor som jag fotat.

Annars hände inte så mycket igår.
Jag tittade ikapp på ett par serie avsnitt jag ville se.
Gjorde lite kyckling och pasta till middag.
Och på kvällen tittade jag på "A star is born" på Netflix, den var bra.
Tror jag är den enda i min bekantskapskrets som inte hade sett den än, haha.

Dottern skickade foton från Fannys senaste karatetävling.
Det är riktigt imponerande att se mitt 12- åriga barnbarns kapacitet.
Hon är dessutom mindre till växten än de flesta andra, men oj vilken liten ninja hon är.

Det är Fanny som har blått på sig på bilderna.
Som sparkar så högt.
Vilken stolt mormor jag är. 😀

Men nu ska den här stolta mormodern sluta surra och göra sig klar för att gå ut i höstrusket.
Ha en riktigt bra mitt i veckan dag nu.
Glöm inte paraplyet!
Kram.





Kommentarer

  1. ja hösten är ju egentligen färggrann på många sätt ...men man glömmer lätt bort det när det duggregnar i dygn å det är disigt å ruggigt ute
    hade fint

    SvaraRadera
  2. Visst är det fina färger nu i naturen.
    Klart du ska vara stolt över ditt duktiga barnbarn.
    Ha en fin onsdagskväll.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning