Dimman svepte in


Dimman ligger tät här just nu och har svept in berget helt i mjölkvitt.
Ser inget alls av berget just nu.
En typisk höstdag alltså.
Fukt, dimma och lite småkyligt med runt +4 grader.

En perfekt dag att bara skrota runt hemma i myskläder och ta det lugnt.

Kanske skulle kolla in HBO`s nya serie "Catherine the great" med Helen Mirren i huvudrollen.
Tror att den kan vara bra.
Vi får väl se vad jag hittar på under dagen.

Hoppsan, där blev det en paus i skrivandet.
En lång paus på nästan 2 timmar.
Fastnade i ett låååångt telefonsamtal med min svägerska.
Vi gör så ibland, fastnar i långa samtal om allt och inget så mobilen är alldeles varm när man lägger på.

Nu blev jag ditbjuden på familjemiddag på Lördag.
Det var egentligen det hon ringde för.
Det blir trevligt, som det alltid är när vi ses.

Dimman har börjat att lätta här nu och regnet har upphört.
Jag ska nog passa på att ta mig en promenad medans det är uppehåll.
Haha, så gick det med min skrota runt i myskläder dag.

Men man kan väl ändra sig.
Får slöa hela eftermiddagen istället.
Det hinns med det också.
Det här blir en bra dag.


Ha en riktigt bra dag ni också!
Kram.






Kommentarer

  1. Helt okej att man kan ändra sina planer för dagen.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen